MANFRED GEROLD, Oh, Sweet Mary, Oh, 1964

manfredNo sleeve and no info on this one. Oh, Sweet Mary, Oh is a nice Pop/Beat song influenced by the Beatles. Manfred Gerold is no Bernhard Frank but I really  like the song. It even has a sweet little guitar break…

MANFRED GEROLD, Oh, Sweet Mary, Oh, 1964

Advertisements

3 Comments on “MANFRED GEROLD, Oh, Sweet Mary, Oh, 1964”

  1. michaelvee says:

    … is nich Bernhard Frank aber auch rar & klasse… wieder einmal 1000 grazie!

    MV

  2. jancy says:

    Manfred Gerold könnte der Stimme nach Manfred Oberdörffer, auch bekannt als Tony (u.a. 1971 Mädchen mit roten Haaren)

  3. mischalke04 says:

    Der Sänger von den TONICS kann doch nicht alles gesungen haben, was wir nicht mehr einordnen können!
    Oder doch, keine Ahnung. Vielleicht sollte ich mal Manfred Oberdörffer persönlich fragen. Vielleicht auch lieber nicht! Sonst hetzt mir Manfred noch die Gema oder einen Anwalt auf den Hals… Auweia!

    Danke fürs miträtseln.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s